Mnie się bardzo nie podoba. Uważam,że jest okropna. Najgorsze są kolory. Takie mdłe. Tak samo fasony są takie, że nic nie da się do nich dopasować, a buty wyglądają bardzo sztucznie i jakoś tak nie foremnie. Te spodnie z wiszącym krokiem też są obleśne, a na dodatek wszystko jest strasznie drogie. Jedyne co mi się podoba to rajstopy i torebki.
Tutaj stylizacja z tymi ubraniami. Jedynie nie z MS jest spódnica, bo w ich kolekcji nie ma żadnych spódnic. (tak przy okazji, ta spódnica HB jest super!)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz